Eine Woche in Samya
First Englisch, then I try in Deutsch

I spent a 8 day holiday in Samya. The club has only a tiny outdoor area so is only for customers willing to spend their time indoors

As always the staff were very friendly and helpful

As always there are only about 20 girls in the daytime, but in the evening up to about 50 (day of week dependent)

There were always several very slim girls . As I was a regular with Alexandra I cannot report on their pricing and performance, but slim Nicole (brunette) spent a long time talking to me in a very friendly way. She will be on my list for next time.

Chiara, with the long platinum blonde hair was there, and was popular as usual

The customers were very mixed, with mainly German men in the daytime and quite a few of East Asian heritage. In the evenings a majority of Turkish men

I spent many hours with Alexandra as I find her service to be superb. Definitely not for customers that want just Suck and Fuck

*******

Ich verbrachte einen 8 Tag Urlaub in Samya.  Der Club hat nur einen kleinen Außenbereich und ist daher nur gut für Kunden, die bereit sind, ihre Zeit drinnen zu verbringen

Wie immer war das Personal sehr freundlich und hilfsbereit

Wie immer sind es tagsüber nur etwa 20 Mädchen, aber abends bis zu etwa 50 (wochentagsabhängig)

Es gab immer mehrere sehr schlanke Mädchen.  Da ich bei Alexandra Stammgast war, kann ich über die Preise und die Leistung nichts berichten, aber die schlanke Nicole (brünette) hat sich lange Zeit sehr freundlich mit mir unterhalten.  Sie wird beim nächsten Mal auf meiner To Do Liste sein.

Chiara mit den langen platinblonden Haaren war da und wie immer viel besetzt

 Die Kundschaft war sehr gemischt, tagsüber hauptsächlich deutsche Männer und auch mehrere ostasiatischen Männern.  Abends viele türkische Männer, Italienische, und Franzosen

Ich habe viele Stunden mit Alexandra verbracht, da ich ihren Service als hervorragend empfinde - definitiv nichts für Kunden, die nur Suck and Fuck wollen
Kein Augenblick ist je verloren
Wenn er im Herzen weiterlebt
Zitieren
Es bedanken sich: sarut,Jack Sparrow,Stuart,ooooo,streuner-strolch,nieimleben123456,jprosciutto,hens24
Alexandra kann ich ebenfalls sehr empfehlen
Zitieren
Es bedanken sich: kenbutch
You went to the club 8 days in a row?
Zitieren
(20.06.2022, 13:43)nieimleben123456 schrieb: You went to the club 8 days in a row?

Yes (well, I took one day off) 8 days out of 9. It was a bit like going to work every day. As I live in England I cannot go one day every week, and this time I did not hire a car
Kein Augenblick ist je verloren
Wenn er im Herzen weiterlebt
Zitieren
Es bedanken sich: sarut,ChiangMai2026